Športni kotiček Seznam forumov Športni kotiček
Šport & zabava & druženje
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




ZANIMIVOSTI - AKTUALNO
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Novice
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Ali verjamete v vrnitev Michaela Schumacherja?
Da
33%
 33%  [ 2 ]
Ne
66%
 66%  [ 4 ]
Nimam mnenja
0%
 0%  [ 0 ]
Skupaj glasov : 6

Avtor Sporočilo
Sebek
Super Senna


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50
Prispevkov: 2998
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 19:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.youtube.com/watch?v=7h4r0Mkfmkg&feature=player_embedded Laughing Laughing Laughing
_________________
Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2011 13:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

FIA: Pihanje skozi difuzor od Silverstona prepovedano


Novica že odmeva v paddocku formule 1; moštvo Red Bull je ogorčeno, Adrian Newey pa trdil, da je odločitev absurdna
Krovna organizacija FIA je dvanajst moštev formule 1 v uradnem pismu v soboto zjutraj obvestila, da bo uporaba izpušnih plinov oziroma sistem njihovega usmerjanja na izpušni difuzor, ko dirkači ne pritiskajo na stopalko za plin, že v Silverstonu dokončno prepovedana. Krovna organizacija se je za takšno potezo odločila že v Turčiji in želela prepoved uvesti v Španiji, a so se moštva pritoževala nad pomanjkanjem časa in velikimi stroški sprememb. Tako so dobila na voljo dovolj manevrskega prostora, da do dirke za veliko nagrado Velike Britanije odpraviijo vse logistične težave.

Od Silverstona dalje bomo morda v svetovnem prvenstvu formule 1 videli novo razmerje moči med moštvi. Ali pa vsaj bolj izenačen boj za najboljši štartni položaj, saj naj bi pripoved tako imenovanega pihanja skozi izpušni difuzor favorizirana moštva prizadela predvsem na kvalifikacijah in ne toliko na dirkah. Največ težav naj bi imelo prav moštvo Red Bull, ki naj bi uporabljalo najbolj tehnično dovršen sistem, zato se utegne na časih kroga prepoved zelo poznati; dirkalnik RB7 utegne izgubiti na hitrosti tudi do slabe sekunde na krog! FIA sicer napoveduje, da bodo s sezono 2012 pravila še bolj striktna.

Od Silverstona dalje bosta tako prepovedani dve vrsti pihanja plinov skozi difuzor; tako imenovano vroče pihanje in nekoliko manj učinkovito hladno pihanje. Vroče pihanje se ustvarja, ko gorivo še vedno teče skozi motor, čeprav voznik ne pritiska več na pedalko za plin. Kompleksno zgrajen sistem takrat namreč preprečuje motorju, da bi pošiljal energijo na kolesa, tako pa se ustvarja vročina, energija v izpuhu pa drastično poveča. Sistem hladnega pihanja na drugi strani pa je nekoliko bolj enostaven. Dirkači še vedno lahko pritiskajo na plin, ventili za gorivo pa se zaprejo, zato se ne ustvarja vročina in skozi izpuh poženejo samo hladne pline...

Oba tipa pihanja skozi difuzor močno povečata podtlak na zadnjem delu avtomobila, vroče pihanje pa je seveda precej bolj učinkovita metoda. Samo pet ekip ne uporablja bolj efektivne metode; pri moštvih Sauber, Toro Rosso, Williams, Virgin in HRT so razvili le hladno pihanje, zato bodo seveda ob prihajajoči prepovedi FIA velika moštva bolj prikrajšana. Za leto 2012 FIA napovedje popolno prepoved izpušnih difuzorjev. Izpuhi bodo po novem morali biti locirani povsem na zadku dirkanika in enako oddaljeni od obeh zadnjih koles. Izpušni plini tako dokončno ne bodo več imeli vpliva na podtlak.

In zakaj se je krovna organizacija v osnovi za takšno prepoved sploh odločila? Predsednik FIA Jean Todt trdi, da je vroče pihanje pravzaprav prevelika in nepotrebna potrošnja goriva, izpušni difuzorji pa so v glavnem namenjeni temu, da izkoriščajo gibljive dele motorja za vpliv na aerodinamičnost avtomobila. To pa seveda ni v skladu s tehničnimi pravili, ki prepovedujejo preveč gibljive aerodinamične naprave. Otoški mediji poročajo, da se bo Tehnična delavska skupina FIA sešla prihodnji četrtek in dokončno odločila, kako striktna bodo nova pravila.

Odločitev FIA že odmeva v paddocku formule 1. Pri Mercedesu se zdijo najbolj ravnodušni, pri Red Bullu pa najbolj ogorčeni. "Ekipe kljub protestiranju ne bodo mogle ustaviti FIA, da uvede nove prepovedi. Največjo razliko bomo videli na kvalifikacijah, nekateri avtomobili bodo za pol sekunde, drugi pa za celo sekundo počasnejši. Odvisno seveda od tega, kdo si je pri hitrosti zdaj najbolj pomagal z vročim pihanjem" je za BBC povedal Ross Brawn, ki trdi, da pri Mercedesu ne bodo imeli velikih težav pri razvoju novih modelov difuzorja.

Zato pa so pri Red Bullu bojda razjarjeni. Brazilski časnik O Estado de S.Paolo danes citira glavnega dizajnerja Adriana Neweyja, ki meni, da je odločitev FIA absurdna. "Strinjam se s spremembo pravil sredi sezone, če gre za dober namen FIA. Recimo za izboljšanje varnosti v formuli 1. Toda v tem primeru ne gre za dober namen," je že včeraj povedal Britanec.

Tudi pri Renaultu niso zadovoljni z novico. "Avto smo dizajnirali prav na tem principu, saj so izpušni difuzor na takšen način že lani uporabljala določena moštva. Pred začetkom letošnje sezone smo prestali tehnični test inšpekcije, zato se mi ne zdi pošteno, da gredo vse skupaj spreminjati sredi sezone. Ohromili nas bodo, ves predsezonski trud je bil potemtakem zamanj. Naši rezultati se bodo močno poslabšali," pa je povedal Eric Boullier.


vir: F1Exspress
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 25 Jul 2011 20:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tale je vredna da je tle :)

ko jo zagode bencin ;)
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 28 Jul 2011 16:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Goodwood 2011




Arnoux

Arrows A22

Brabham BT42

Bruno Senna

Damon Hill - FW15C

Ferguson P99 -Stirling Moss

Ferrari 312

Hamilton - McLaren MP4-23

John Surtees

Lotus 49

Lotus 76

Lotus kolekcija

Martin Donnelly - Lotus-Lamborghini

Mclaren M19

McLaren MP4

Nico

Oliver Turvey

Prost

RS01 - René Arnoux

Vitaly Petrov

Zmagoviti Renaulti

_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 30 Nov 2011 12:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tole je pa zanimivo. Very Happy Very Happy Sem že mislil napisati kje je Ferrari, pa vidim da so je jih vendarle usmilili. Laughing Samo Mercedez od Nica, je pa vsaj meni še vedno najlepši dirkalnik v F1. Bojim se, da bo 2012 precej drugačen.
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2012 15:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo Sebek, tkole je mal opredeljen okrog te višine nosu tik pred kokpitom in tik za obesami. In zarad tega so nekateri kot kae ubral to taktiko stopničke, ki seveda ni nujno oteujoče...ubistvu v tem primeru bo pod dirkalnik pršlo več raka...




razlika med mclarnom in ferrarijem. Ta pogled na nos, višina nosu. Pri ferrariju gre precej več zraka pod dirkalnik...Mclaren za zdaj te rešitve ni pokazal, je pa tu odvisno kaj kdo pravzaprav rabi.




pa še dve slikci za primerjavo teh dveh dirkalnikov, se mi zdi da je feraari v zadku res kar zlo agresivno izdelan. Pa tudi stranice so pri ferraiju mal bol izpeljane.

[/url]


tole pa je lanski ferrari, in je zadek pri letošnjem res bol agresivn kot lani

_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sebek
Super Senna


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50
Prispevkov: 2998
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 05 Feb 2012 19:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj se mi je malo čudno zdelo da so inženirji šli delat štengo. Nič bomo vidli čase na prvih testiranjih, predvsem bo pa prva dirka pokazala kako je na svari. Very Happy Very Happy
_________________
Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2012 09:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

evo dobra slika noskov letošnjih bolidov :)

_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Sebek
Super Senna


Pridružen/-a: 14.09. 2007, 19:50
Prispevkov: 2998
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2012 17:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanimivo. Zanima pa me ali je McLarnov nos legalen. Če je znajo biti hitri. Very Happy Very Happy
ni rečen da bodo zarad tega hitri...samo so moštvo ki se ni odločilo za visok nos in s tem večjo količino zraka pod dirkalnik.
_________________
Fante iz Kranja ptič je pravi,
Nasprotnik zmer dobi po glavi.
A ko Robi z mize skoči,
Avstrijcem kakšen živec poči!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
megla
Bedenko


Pridružen/-a: 24.01. 2008, 19:44
Prispevkov: 769
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 16 Feb 2012 18:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Je legalen, saj imajo cel sprednji del nižji od ostalih.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Basti Fantasti
Super Senna


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 19:40
Prispevkov: 5106
Kraj: Wom

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2012 10:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

So moštvo ki igra na nizek nos, ostali pa ki želijo več zraka pod dirkalnik so bili prisiljeni v stopnico, drugače bi bilo pa narobe z višino nosu ;)

Sicer pa krožijo govorice, da je Hamilton malce pojamral glede novega Mclarna, nebi naj bil zadovoljen z njim ;)
_________________

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Novice Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 49, 50, 51
Stran 51 od 51

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.