Športni kotiček Seznam forumov Športni kotiček
Šport & zabava & druženje
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Čiščenje in testiranje koles, ter nakup opreme
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Kolesarski tehnični kotiček
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 03 Jan 2010 19:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

slavko je napisal/a:
PRIPRAVO KOLESA NA ZIMSKO SPANJE




Potem ko sem cestno kolo že očistil in namazal, sem se danes lotil še gorskega kolesa. No to čiščenje je precej bolj zahtevno, kajti blata je bilo vse polno, tako da sem porabil danes že cirka tri urice, da sem prišel do predzadnje faze pripave kolesa. Glede vrstnega reda čiščenje bi dejal takole.

1. Očistimo umazanijo (vedro vode in gobo)!
2. Čiščenje sestavnih delov
3. Demontaža (verige, obroča, po potrebi menjalnika, zavorne čeljusti)
4. Fino čiščenje okvirja, vilic in sestavnih delov (krpa mora biti povsem čista)
5. Mazanje okvirja, vilic (voskanje)
6. Nato sledi poliranje, in montaža sestavnih delov
7. Nastavitev, preverjanje (vijaki in zračnost), mazanje vseh sestavnih delov

Torej kot vidimo gre za precej obsežno zadevo, če seveda želimo da bo kolo tudi spomladi delalo tako kot more. Sam se sicer precej nagibam k temu, da poizkušamo sami postoriti čimveč glede na usposobljenost. Vsekakor vas pa lahko drago stane, če se gre za vsako stvar k serviserju. Embarassed Zaželjeno je da imamo sami kar največ orodja, da bo seveda delo potekalo nemoteno. Sam recimo lahko razdrem verigo, naučil sem se celo centrirati napere, menjalnik in zavore. Ni mi težko pogledati tudi v ležaje, no tukaj moram odšteti sredino, saj še nimam primernega orodja. Sem pa že včeraj na netu iskal tovrstno orodje, tako da ga bom v prihodnosti še kaj dokupil. Vsekakro je dobro biti vsaj malo sam svoj mojster. Nekaj predlogov in nasvetov vam bom podal kar v albumu, kjer ravno sedajle nalagam fotografije. Razz Cool

ALBUM: klikni tukaj! Question


O šesti in sedmi fazi pripravi kolesa, bom poročal jutri..... Very Happy Laughing

ZADNJA ŠESTA IN SEDMA FAZA




Evo danes sem dokončno pripravil bicikel na novo sezono. Montiral sem mu verigo, in pri tem zlomil ključ. Ja res je treba biti nežen, kot z žensko ko gre za verigo. Laughing Neutral Vsekakor moram pa kupiti nov ključ, kot moram obvezno kupiti ključ za snemanje diska iz obroča. Tam pride en tak čuden imbusu podoben ključ. No kakorkoli, kolo je spoliran podmazan, in tudi prestave in predvsem zavore sem lepo nastavil. Z zavornimi diski je bilo nekaj težav, saj imam rahlo krive diske, tako da sem jih malo ravnal, in predvsem nastavljal. Sedaj vse dela tip top.

Sem se pa danes lotil predvsem obročev, in snemanje zadnjega zobnika. Snel sem ga zato, da sem lahko lepo spucal vso umazanijo tako med naperami, kot tudi zadaj za zobnikom. Centriral sem tudi obroč, toda to moram še dokončati. No edino kar moram še očistit je sedež spodnji del, torbico. Evo to je to, moj projekt čiščenja kolesa je zaključen. Razz Laughing Več pa še v albumu, kjer bom ravno sedajle uredil še današnje fotografije, ki so dokaj zanimive. Cool

ALBUM: klikni tukaj! Very Happy
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2010 18:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

FOCUS (Cayo)


........
1.DAN
Kot sem že dolgo napovedoval, vsaj tri mesece, sem na prvega marca končno dobil svojo prvo specialko. Gre za FOCUSA katerega cena je bial v lanskem letu 1990 evrov, toda jaz sem ga s popustom dobil za dobil 1557 evrov. No zraven moram prišteti še nosilec za bidon, in torbica za pod sedež, pa tudi dve rezervni zračnici. Končna cena je tako zašala 1586 evrov. Kot ste verjetno že zasledili, imam tudi na specialki SPD pedala. Razlog zakaj sem se odličil za SPD je ta, da imam tako manj stroškov z obutvijo, torej iste čevlje kot za MTB imam sedaj tudi za to kolo. Pedala so tudi rabljena, saj sem jih imel na starem kolesu. Prav tako je s prejšnjega kolesa tudi števec. Torej na dan nakupa, sem prvič že sprobal kako se to kolo kaj vozi. Potem ko sem preizkusil (Scotta CR1, Treka), sem tako opravil še zadnji preizkus pred nakupom. Kot ste verjetno opazili imam spredaj tri zobčenike, in že prvi dan sem preizkusil nek klanec na Kokrici, ki je zelo strm. Gre za asfaltno ozko cesto, po kateri se spustimo na most, ki stoji nad reko Rupovščico. Klanec je sicer kratek cirka 100 metrov, toda je izjemno strm. Poleg vsega je še dodobra posut z peskom, pa še asfalt je bil moker. Torej krasen prvi test, da se sproba tako oprijem gum, kot tudi zaviranje. Torej potem je še sledilo nekaj vožnje do doma, in to je bilo dovolj za prvi dan.

2.DAN
Drugi dan se je pričel v rahlem deževnem vremenu, toda cesta se je proti koncu že dodobra osušila. Na ta dan, sem si vzel čas za nastavitev sedeža, torej za dober centimeter sem ga dvignil, malo nagnil naprej, in rahlo pomaknil nazaj. Kajti ugotovil sem, da imam noge preveč v krču. Potem ko sem to prenastavil, se je takoj poznalo na vožnji sami. Danes sem tako prvič preizkušal vožnjo v stojeh, kot tudi vožnjo brez držanja krmila. No za to rabim še malo treninga. Sprobal sem tudi aerodinamično držo na kolesu, to je tisti položaj telesa, ko smo povsem nagnjeni naprej, in krmilo držimo za spodnji del. Še dobro da nimam pivskega trebuha. Laughing Potem ko sem dobil nekaj hitrosti, sem tako prestavil na največji zobnik spredaj, je šlo po ravnini gladko čez 40kmh. Seveda pa tega položaja/ tempa še ne morem držati dlje časa, kajti ravno včeraj na prvi dan, sem prvič po dveh mesecih pavze, resno zakolesaril. Prvič sem sprobal tudi nekoliko daljši klanec od včerajšnjega.

Gre za Jelenov klanec v Kranju, ki je dokaj strm, toda tudi ravno prav dolg. Potem ko sem v klanec pripeljal s hitrostjo dobrih 30kmh, sem tako preostali del prevozil s 17kmh. No tik pod vrhom mi je hitrost padla na 15kmh, toda misli mda toliko hitro še nikoli nisem šel v ta klanec. Danes je bilo tudi nekaj mestne vožnje, torej privajanje na zaviranje med preostalimi udeleženci cestnega prometa, pa tudi vožnje po robu asfalta. Glede nato da je veliko peska po cestišču, in da imamo tu po Kranju dokaj razsute ceste, se kolo prav lepo obnaša. Vozil sem celo tudi po kockah, no tu se pa res čuti vsaka kocka. Mislim da specialka pa tlakovci, ravno ne gredo skupaj. Vsekakor sem pa danes veliko vozil po mokrem cestišču, tudi hitrost sem preizkušal v ovinkih, in moram reči da gre za enkrat vse po planu. Sem se pa odločil, da se bom na specialko pričel privajati, kar v slabših pogojih. Cool Kajti pomojem je bolje da takoj dobim občutek za nevarnosti na cesti, kot pa da bi prve teste opravil na suhi cesti. Embarassed Mimogrede poleg sedeža, sem danes prestavil tudi števec, ki je od sedaj naprej na krmilu. Na tem kolesu še posebno zaradi bele fajfe, res ne paše tja na sredino.

3.DAN
Današnji dan je padel še en nov mejnik. Kajti prvo vožnjo sem tako naredil ob Billyevi družbi. Ta vožnja je tudi pomembna iz tega vidika, ker je to njegova prva vožnja zunaj na kolesu, po dobrem letu in pol. Sprva sva peljala bolj na izzi, toda nazaj sva kar dobro letela. Skratka Billy čestitke za tvoje prve kilometre v tej sezoni. Tempo je bil ravno pravšnji. Skupaj sva zvozila 22km, toda sam sem jih kasneje dodal še zelo hitrih 8. Danes sem tudi ugotovil, da se da s specialko prav lepo peljati tudi po slabi cesti. Na moje presenečenje, kljub temu da so gume polne na vsaj 8 barov, je presenetljivo malo tresljajev. Razen na kakšni kockasti podlagi. Danes sem zopet sprobal aerodinamično vožnjo, in je šlo še hitreje kot včeraj. Seveda sem pa opravil še hiter spust iz Labor proti spodnji (ISKRI), in nato še končni vzpon na Jelenov klanec. Tokrat sem večino klanca prevozil z 20 nekaj časa celo z 21kmh, toda na vrhu je zopet padla hitrost. Torej tele vožnje v klanec, so res zanimive. Se pa krasno vidi, kako ti lahko takšni klanci hitro poberejo energijo. Toda sem pa sigurn, da bom lahko sredi sezone ta klanec prevozil z vsaj 18kmh, če ne še več. Cool

Vsekakor me pa čaka še kar nekaj dela v klancih. Toda kakorkoli obrnem, že sedaj lahko rečem, ta bicikel je vreden vsakega evra. Šele sedaj vidim, če upoštevam recimo normalno hitrost pri recimo 27 ali 30kmh, koliko manj energije porabim. In to ob dejstvu, da sem sezono začel šele pred dnevi. Razz V treh zaporednih dnevih sem tako naredil 90km, in v prihodnjih dnevih jih bo padlo še več. Jutri imam dan za počitek, konec tedna pa grem na prvo daljšo vožnjo.

Verjetno se sprašujete, kakšne so kaj slabe lastnosti tega kolesa.
Zenkrat edino kar lahko izpostavim je to, da je okvir v prednjem delu kolesa pomojem mnenju nekoliko šlampasto sestavljen (to zadevo bom še poslikal, da boste videli). Rahlo se vidi kje je skupaj dan, in če zelo dobro pogledamo izgleda kar grdo. Res pa je, da se ta napaka vidi ob recimo sončni svetlobi. Za Nemški izdelek, bi si človek res mislil, da bo vse narejeno tip top. Toda to gre pač za majhen lepoten kiks. Moram pa pohvaliti zavore Ultegra, ki res delajo brezhibno. Zaviranje je odlično, prav tako prestavljanje. Če verjamete ali ne, med prestavljanjem, ne slišimo nobenega zvoka. Tudi verige se ne sliši. Shocked Evo to je to, moji prvi dnevi na novem kolesu. Kaj več predvsem o morebitnih napakah pomanjkljivostih, bom jasno še poročal. Sedaj čakam le še na prve hitre spuste, kjer bodo šle hitrosti tudi čez 70kmh. Takrat se bo šele dobro videlo obnašanje kolesa. Kar se tiče okvirja, dosedaj še nisem začutil kakšnega zvijanja, pa morate vedeti da imam 85kg, in da sem treniral šprinte v stojeh. Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2010 18:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PRVA VOŽNJA V KLANEC (Možjanca)


Ufff tole danes je bilo pa svinjsko težko. Embarassed Danes prvič opravil z 2km. klanca, in moram reči da je bila prava jeba. Ene 300 metrov pod vrhom, sem moral za nekaj sekund malo predahniti. Bil sem sicer na Možjanci ki sem jo prevozil, toda ne v enem kosu. Sedaj možno je le dvoje. Ali je to ker imam ta teden težko nočno (službena otrujenost), pa je treba upoštevati dejstvo da sem prvič na specialki, pa tudi da sem začel pravo sezono šele v ponedeljek. Zraven je treba še dodati to, da sem praktično v štirih dnevih prevozil 141km., pri katerih je bilo kar nekaj krajših klancev, in zraven dodam še tega danes. Zanimivo krajše klance recimo tistega v Olševku, lahko prevozim tudi z 20kmh, s starim kolesom sem ga lahko morda z 15kmh. Torej ugotavljam da v kratke klance dobesedno letim, recimo v tega na Možjanci, mi je pa zmanjkalo moči v nogah. Upoštevati moram tudi, da sem izkoristil vse prestave. Shocked

Druga opcija je pa lahko ta, da bi morda spredaj rabil manjši zobnik. Upam samo da mi je danes moči zmanjkalo le zaradi velikega števila kilometrov, in nasploh zaradi napornega tedna. Vsekakor, pa če je težava v zobnikih, potem bo treba še kaj prilagoditi mojim sposobnostim. Zaenkrat ostajam pri tem kar imam, torej nekje do druge polovice meseca, bom še vozil klance. Če nebo izboljšanja, potem bo treba rahlo prilagoditi zobčenike.

Kar se tiče Krasa, je pa možno da bom odpeljal furo s starim kolesom. To se bom odločil teden pred vožnjo. Very Happy Torej danes sem zvozi kar lepih, 47,50km. in to ob sončnem vremenu. Prvi preizkusil tudi pravi spust, in še nikoli nisem šel iz Možjance tako počasi. Zgornji del okoli 30kmh, res pa je da je cesta ozka, ponekod nepregledna, pa tudi veliko peska je na cestišču. Pa še gori je bil mokra. Sem pa kljub vsemu spodnji del prevozil s 57,8kmh. Cool Glede na razmere in drugačno držo na specialki, sem s spustom deloma zadovoljen. Z vzponom pa nikakor ne. Očitno me do konca meseca čaka še veliko dela na vzponih.

Na prvi fotki malo vožnje v stojeh. No ta tretja, je pa najlepša. Cool

Vožnja po makedamo na Možjanci. Kot vidite, je celo rahlo zasnežena pokrajina. In še malo reklame za Slavkota Žagarja. Če me kaj moti na tem kolesu, je tale predel, kjer je okvir skupaj sestavljen. Lahko bi lepše naredili. Embarassed


Kot vidite, sem tudi števec že prestavil na željeno mesto. Razz Prej je bil na sredini, toda zaradi bele fajfe, nekako ni spadal tja. Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 23 Mar 2010 14:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Evo danes prvič krstil specialko. Po skoraj 600ih kilometrih, in veliko razrukanih cest, klancov in spustov, sem danes v Kokri na najlepši cesti, nabasal na en oster majhen kamen. Vam povem v trenutku je naredilo šššššššš, cirka nekaj sekund, in to je bilo to. Very Happy Le kje hudiča sem našel tisti kamenček, ki mi je prebil prednji plašč. Shocked Laughing Očitno mi je bilo usojeno da ga zadenem. Če bi šel le nekaj milimetrov bolj v levo, nebo bilo nič.

Seveda sem pa s seboj imel rezervo, in jo tudi v trenutku zamenjal in napumpal. Sicer ne ravno na osem barov, toda sem jo kar lepo napumpal. Vsekakor pa upam, da je bilo to to za ta mesec. Very Happy Aja pa še srečo sem imel, da mi je prebil plašč s strani, sicer bi moral kupiti še nov plašč. Samo tole bi znal biti pa na spustu zelo velik problem. Kajti meni se je to zgodilo rahlo navkreber, pri hitrosti blizu 30kmh. Čeprav sem v trenutku zavrl, mi je zračnica spustila dušo v nekaj sekundah. In to celo prva. Si predstavljate, da se to zgodi na spustu, pri 60kmh. Ma ni šans da se pravočasno zaustaviš. Embarassed

A je že komu kdaj na spustu v trenutku spustila dušo? Very Happy

Ker pa sem ta mesec pisal o vožnjah pod KRAS, si lahko večino voženj preberete na: http://www.slavko.mojforum.si/slavko-about529-16.html Sad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2010 17:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

SPECIALKA IN MAKEDAM




Prejle sem spisal v temi (zanimive fotke) na biciklu.com, tole spodaj. In še pred dnevi sme dodal nekaj fotk, ko sem se zapeljal tudi po makedamu. In ker nekateri mislijo da je tovrstna vožnja nemogoča, oziroma je veliko čiščenja, sem jaz napisal sledeče:

Ko se že omenja čiščenje. Kot veste imam MTB in specialko. In kakšne so moje ugotovitve glede čiščenje? Ugotovil sem namreč, da je s specilako precej precej manj dela tako s čiščenjem, kot tudi z mazanjem. No sej nekako je logično, glede nato da s specialko večinoma fura po cesti, in res ne razumem tistih nemarnežev, ki se vozijo z umazanimi specialkami. Rolling Eyes

Recimo po daljši vožnji samo s cunco obrišem prah, in to je to. Pa občasno namažem verigo. No prejle sem očistil tudi zobnike, toda vse skupaj mi ni vzelo pol urice. Pa je treba vedeti, da se veliko vozim po izjemno slabih cestah+ makedam. Mr. Green No res pa je, da je nekoliko več dela če te zaloti dež, toda zadnjič sem zadnje kilometre prevozil po dežju, in sem tudi samo takoj obrisal s cunco, in to je bilo to. Torej po dveh mesecih kolesarjenja na specialki, sem ugotovil da praktično dela ni, ali pa ga je tisto minimalno.

Kar se tiče gorca, je pa dela vedno veliko. Čim se zapeljemo v gozd in v blato, je dela takoj ko pridemo domov vsaj za uro, če ne še več. Torej nikdar nebom mogel razumeti, kako lahko nekateri vozijo usrane specialke. Videl sem nekaj primerkov na mojih skupnih vožnjah. Rolling Eyes Spet drugi pa jih gloncajo toliko, da da so že kar alergični, če vidijo eno samo usrano pikico. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Evo sam tok, ker se že omenja čiščenje... Laughing ;)

No seveda pa tudi včeraj ni šlo brez makedama. Twisted Evil Laughing
http://www.shrani.si/f/P/l6/2IfXbSZD/15.jpg

Aja pa še nekaj sem ugotovil. Če bi imel specialko za recimo 2, 3 ali 4000 evrov, bi verjetno samo gledal da bi bila cesta brez luknjice, ali neravnine. Tako se mi pa domalone jebe, tudi če se zapeljem po vukojebini. Laughing Razz Edino kar rabim so gume, ki imajo mal več profila. Ko bom te izrabil (zaenkrat so še v odličnem stanju) bom kupil kakšne hude, da se občasno lahko mimogrede zapeljem tudi po makedamu. Cool

No zraven moram še dodati, da se spustov s specilakami po makedamu ne vozi, zato da se nebi kdo preveč upogumil. Wink Če je ravnina, pa tudi če gre rahlo navzdol ni nobenega problema. Seveda pa moram tudi še poudariti, da govorim za mekadam, ki je recimo lepo zvožen. Kot sem omenil, ko bom prvič kupoval nove gume, bodo te namenjen tudi za izjemno slabe ceste.

Aja pa še nekaj sem ugotovil. Dobro je imeti če vemo da bomo vozili po slabših cesta/makedamu, prednjo gumo nekoliko mehkejšo. Kajti kaj hitro lahko presekamo plašč, tako kot sem ga jaz pred tedni v Kokri, in to na asfaltu. Zapeljal sem direkt na en oster kamen, in sem presekal plašč pri strani. Toda zadevo sem uspešnop saniral, tako da isti plašč še naprej lahko uporabljam. Sedaj imam vseskozi prednjo gumo mehkejšo od zadnje, in se brez težav zapeljem tudi po makedamu, kjer se najdejo kamenčki. Pa še oprijem je boljši, kot pa če bi jo imel nafilano na 8+ barov.
Very Happy Very Happy
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2010 18:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še moja kilometraža dosedaj. Very Happy

(Od januarja do marca sem pretekel 215km.)
Marec: 781km + (Tek- 60,50km.)
April: 718km + (MTB- 165km) + (Tek- 29km.)
Maj: 426km + (MTB- 231,50km) + (Tek- 32,50km)
Junij:

P.S. Tak oza dodatno motivacijo, si tudi drugi lahko naredite svojo lestvico. Twisted Evil Laughing Very Happy
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/


Nazadnje urejal/a slavko 04 Jun 2010 11:31; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 11:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Opravil nekaj novih nakupov...



Danes sem kot sem planiral, šel v naku novih gum za gorca. Kajti te ki sem jih imel dosedaj, sem bil z njimi dokaj nezadovoljen. Slab oprijem, pa tudi guma se hitro predre. In potem ko sem imel praktično na tem gorcu že drugi isti komplet gum, sem se tokrat odločil za popolno spremembo. Že ko boste videli razliko v profilu, je jasno da gre za čisto druge gume. Prav tako imajo notri tudi žici ki jih prejšnje niso imele, pa tudi, zarad idrugačnega profila, bodo bolj odporne na predrtje. Upam pa, da bodo krasno prijemljale tako na spustih, kot tudi na vzponih.

Mimogrede, čez nekaj mesecev bom kupil tudi nove gume za specialko, ki bo imela več profila, pa boljša bo morala biti proti predrtju. No čeprav sem letos imel le dva defekta na specialki, pa še od tega sem na Kranjskem krogu zapeljal v Radovljici, v neko lukno na asfaltu. Hitrost je bila zel ovisoka, in sem presekal gumo. Sedaj sicer še vozim z rahlo presekanim plaščem pri strani, toda to ne vpliva na vozne sposobnosti. Večji problem so ovinki na hitrih spustih, kjer pa imam občutek da je oprijem slab. No če sem pa gume za gorca dal več kot 40 evrov, bodo gume za specialko verjetno precej dražje. O kakšnih dobrih gumah se moram še pozanimati, na biciklu.com. Very Happy

Druga stvar ki sem jo pa danes kupil, je pa nožna pumpa. Very Happy Very Happy Dosedaj sme pumpal le s tisto tamalo tlačilko ki jo imam ponavadi s seboj, in sem potem hodil na servis da so m igume napolnili do konca. Dobro za gorca je še šlo, se je dalo lepo napolniti zračnice, pa že tu so bile rahle težave. Pri specialki kjer pa potrebujemo baje vsaj 8 barov, je pa težko toliko napumpati. Mislim da sem največ prilezel do 6 barov, po lse pa konča. Guma pa še vedno premehka. No kot boste videl igre za krasno tlačilko, ki ima pameten ventil. Brez da bi karkoli odvijali in obračali na konici cevke, lahko pumpamo (avtomobilsko zračnico, italijanski nastavek na zračnici, in seveda francoskega), ki ga imam jaz. Pumpa je odlična, napolniti se da vse do 11barov, in jhe v avtotehni stala mislim da 33 evrov.

Vam povem, gorca sem danes napolnil v trenutku, in to brez večjega truda. Razz Pa še spodaj ima aluminajsto stojalo, pa tudi ročaj je zelo močan. Sem sprobal tudi neko drugo tlačilko, v neki specializirani kolesarski trgovini, toda tista tlačilka me sicer za ceno nekaj več kot 20 evrov, niti pod razni ni prepričala. Sem sprobal tudi tisto tam v trgovini, in sem dobil občutek, da se bo zdaj zdaj odlomil ročaj. Pa še napolnila naj bi uradno lahko le do 8 barov, no čeprav je šel prodajalec tudi čez to mejo, samo je težko napumpati 8+.
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/


Nazadnje urejal/a slavko 29 Maj 2010 12:01; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2010 12:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tlačilka (MERIDA)

Moja nova guma za gorca. Če se bo izkazala za dobro, bom kupil cel kombi gum. Laughing Laughing Laughing


Pa še stara guma. Embarassed

Mmmmmmm...Fajn fajn tole izgleda, upam da bo zadovoljila mojim potrebam. Razz Very Happy

_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2010 10:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

PRVI TEST GUM



Danes sem šel prvič stestirat te nove gume, in kje bi bil boljši plac kot je to Stari grad nad Smlednikom. Zvozil sem sicer 35km, in to že po moji znani trasi (skozi gozd), od Kranja do Smlednika. Najprej sem ugotovil da je guma rahlo težja, toda to v bistvu niti ni ne vem kakšen problem. Še posebno ker je sredinski profil takšen, da se da odlično peljati tudi po asfaltu. 26 do 27 kmh po ravnini, in to s vetrom v prsa. Pri vzponu na Stari grad sem opazil da je sicer oprijem gume na makedamu nekako približno isti kot pri prejšnjih, morda za odtenek boljši. Tisto najslajše ki prihaja se je dogajalo na spustu. Že takoj na prvem zavoju sem opazil, da guma neverjetno dobro prijemlje, in me nič ni odnašalo iz smeri, tako kot pri prejšnji gumi. Shocked V spodnjem delu gozdne ceste tik nad kapelicami, kjer sledil oster zavoj v levo, ta zavoj sem zvozil z nekje 33kmh., in to s to razliko da je bil bicikel dobesedno zalepljen za makedamsko podlago.

Pri prejšnjih gumah sem tam komaj šel do 27kmh, in pri tej hitrosti me je že pošteno zanašalo iz zavoja. Skratka s to gumo sem pridobil to, da bom od sedaj lahko precej varneje vozil navzdol ostre zavoje. Aja pa da ne pozabim, tam v zavoju je celo nekaj šodra. Skratka idealna gume za spuste, pa tudi za asfalt. Trenja je res minimalno za gorca, če jo dodobra napumpamo. Sedaj mi je tudi jasno, zakaj je bil moj stari znanec Poštar včasih toliko hitrejši v zavojih. Tudi on ima podobne gume, jaz pa sem vedno kupoval podobne tistim ki sem jih imel dosedaj. Jasno je da je tista guma dobra za blato, toda glede nato da le nekajkrat letno gazim po pravem blatu, bi moral že zdavnaj nabaviti te gume. Res je oprijem fantastičen, dobesedno leti skozi ovinke. In to povsem varno. Razz Very Happy

Nestrpno pa že pričakujem prihajajoči vikend, ko bova zopet morda urezala eno krasno turco z Manco. Cool Takole sva pred tedni raziskovala (Bistriško grapo). Tokrat je baje na vrsti Mohor pri Kranju, in tokrat bo ona šefica. Laughing Laughing


Gume sem pa kupil tukaj: http://www.aha.si/aha.php
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 01 Avg 2010 18:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še moja kilometraža dosedaj. Very Happy

(Od januarja do marca sem pretekel 215km.)
Marec: 781km + (Tek- 60,50km.)
April: 718km + (MTB- 165km) + (Tek- 29km.)
Maj: 426km + (MTB- 231,50km) + (Tek- 32,50km)
Junij: 851km + (MTB- 202km.) + (Tek- 23km)
Julij: 975km + (MTB- 250km.) + (Tek-22km)
Avgust: 866km +(MTB- 86km.) + (Tek-7km)
September: 642km +(MTB- 56km.) + (Tek-7km)

P.S. Mesec je naokoli, in danes sem prevozil še zadnje kilometre. Danes sem delal na hitrosti, in za razliko od nedelje ko smo imeli na izletu povprečno 19,5kmh., sem danes nabil povprečje na 28,76kmh. Sicer sem upal na 30+, toda karavanški fen mi je pozno popoldan preprečil načrte. Embarassed Laughing Vam povem k osem šel mimo letališča Brnik je bil tako močan udar vetra, d sem v trenutku iz skoraj 30kmh, padel na manj kot 20kmh. In to na ravnini! Rolling Eyes Sem se takoj spomnil tiste kolesarske avanture, po Savinjski dolini. Se že vidi je že jesen tu, in z njo tudi močan veter, mraz in še kaj bi se našlo. Toda sem vseeno vozil na polno. Potem sem pa malo pred šesto uro še na omenjeni cesti padel v gost promet, kjer sem sicer prehiteval kolono, toda več kot 26kmh spet ni moglo iti.

Je pa cesta med Brnikom in Kranjem krasen poligon, za treniranje vožnje v gostem prometu. Ozka cesta, šleparji, polna drugih vozil. Tu če voziš lepo za belo črto ob robu cestišča, si kljub vsemu varen. Torej če bi kdo rad kakšno takšno trening vožnjo, se mi lahko pridruži. Very Happy Sicer sem pa danes obrnil 50,70km., za kar sem porabil natanko 1:46:45, povprečje pa je bilo 28,76kmh. Prvi del je šlo vseskozi rahlo navzgor, čez Belo in po Kokri, in nazaj čez Oleševek, Praprotno polico, Brnik itd... Skratak danes sem si privoščil lep trening, samo povprečna je še vedno prenizka. Embarassed Twisted Evil
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/


Nazadnje urejal/a slavko 01 Okt 2010 18:36; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2010 12:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CONTINENTAL ZA SPECIALKO



Danes sem pa poleg zračnice v A2U v Tacnu, kupil še nove gume za specialko. Gre za gume Continental, ki so baje dokaj dobro zaščitene proti predtrju, in ki imajo dober oprijem tudi na mokrem cestišču. Cena ene gume s popustom, 35 evrov. Sicer bom te tastare verjetno uporabljal do konca sezone, toda glede nato da so že v precej slabem stanju, bom verjetno ob koncu sezone sprobal še nove gume. Baje je razlika med sedanjimi in temi ki sem jih kupil danes, več kot očitna. Predvsem mokri spusti naj bi bili odsedaj bolj varni, pa tudi hitre so baje. Razz Skratka prihaja ravno pravi čas, za testiranje novih gum, pred novo sezono. Ceste so večinoma vlažne, pa tudi listje že odpada. Taki pogoji so idealni za to, da vidimo dejanski oprijem gume. Če sem z temi ki jih imam sedaj gori, šel v nalivu izpod Ambroža doli manj kot 20kmh. praktično brez oprijema, naj bi te gume precej bolje prijemale. Tudi v zavojih se baje dobro držijo cestišča.

Sem pa danes razmišljal še nekaj. Kaj ti pomaga dobro kolo, če pa guma slabo prijemlje v slabih pogojih. Z temi starimi gumami, sem imel resne težave že spomladi, čim je bila cesta vlažna. Praktično je v kolesarstvu isto kot v avtomobilizmu. Še en nasvet. Ko kopujete novo kolo, dajte nekaj poudarka tudi na gume. V nasprotnem primeru bodite zelo zelo previdni, kajti nekatere gume so pomojem smrtno nevarne. Sicer pa gume za specialko običajno zdržijo nekje okoli 4500 kilometrov. No te moje stare imajo za seboj 4870 kilometrov, toda so res že povsem na koncu. Res pa je, da sem ogromno vozil po zelo slabih cestah, tudi po makedamu. Torej kljub vsemu da so gume ozke, kar trajajo in trajajo. Na nas pa je, da kupimo čimboljše gume. Torej glede nato da na specialki uporabljam zračnice od Continentala, bom po novem uporabljal tudi njihove gume. Very Happy

Takole so izgledale gume ko sem kupil marca kolo. No danes zadaj nima več profila, spredaj ga je pa le še za vzorec. Pa tudi proti predrtju, niso ravno najboljše. Praktično celo sezono imam spredaj imel presekano gumo, presekal sem jo pri strani, aprila v Kokri. In to na asfaltu! No kljub vsemu, je zdržala do danes.

No še v soboto sem se takole vozil po stari vojaški cesti proti Blegošu. V soboto tudi imel prvič po kar nekaj mesecih defekt, in to spet na asfaltu na spustu. Nekako sem pričakoval, da bo usoden makedam. Rolling Eyes Laughing

_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2010 13:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem se še drugič ta teden, malo spravil na bicikel. Prvič sem preizkusil tudi moje nove gume, ki sem jih kupil v A2U. Včeraj sem tudi dodobra očistil bicikel. Pa še namazal, in spoliral sem ga. Cool Seveda bi bil pa vesel kakšne dodatne informacije glede teh gum, ki naj bi dobro prijemale na mokri cesti, pa tudi spusti naj bi bili po novem bolj varni. Dobre naj bi bile tudi proti predrtju, vsaj tako mi je zagotovil prijazni prodajalec. Če me je nategnil, Twisted Evil se bom spet oglasil in bo joj! Laughing Torej a je kdo že vozil te gume?



No srečal sem pa tudi mojega starega znanca Leona, ki žal ne more več kolesariti. Žal je svoje odkolesaril, sedaj se vozi s tem vozilom. Ene dvajset minut sem namenil tudi njemu, tako da sva rekla kakšno kolesarsko. Predvsem je beseda tekla od Jureta Robiča, saj je tudi njega smrt precej potrla. Navdušeno ga je spremljal skozi medije, in mu je bil tudi dodatna motivacija, da je kolesaril, kolikor je zmogel. Žal ga je težka bolezen, odaljila od kolesa. Je pa prav neverjetno, koliko temu fantu pomeni kakšna debata, takole mimogrede. Kajti njegov svet je vendarle le Voklo, in okolica te vasice.

_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2010 17:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Današnji odziv kolesarskih sotrpinov, na temo mojih gum, na biciklu.com. Kot vse kaže, sem z nakupom pred mesecem dni, zadel v polno. Very Happy Res pa je, da pravi test gum v praksi, šele prihaja.

http://www.bicikel.com/sl/forum/?thread_id=24767&p=43 Cool
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2010 18:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še moja kilometraža letos. Very Happy

(Od januarja do marca sem pretekel 215km.)
Marec: 781km + (Tek- 60,50km.)
April: 718km + (MTB- 165km) + (Tek- 29km.)
Maj: 426km + (MTB- 231,50km) + (Tek- 32,50km)
Junij: 851km + (MTB- 202km.) + (Tek- 23km)
Julij: 975km + (MTB- 250km.) + (Tek-22km)
Avgust: 866km +(MTB- 86km.) + (Tek-7km)
September: 642km +(MTB- 56km.) + (Tek-7km)

Ta mesec je bil pa precej klaveren, glede gorskega kolesa. Rolling Eyes Sicer pa skupna kilometraža, v mejah normale, glede na konec poletne sezone. Tudi kar precej športne pavze, sem imel ta mesec. Cool
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 01 Nov 2010 17:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še moja kilometraža letos. Very Happy

(Od januarja do marca sem pretekel 215km.)
Marec: 781km + (Tek- 60,50km.)
April: 718km + (MTB- 165km) + (Tek- 29km.)
Maj: 426km + (MTB- 231,50km) + (Tek- 32,50km)
Junij: 851km + (MTB- 202km.) + (Tek- 23km)
Julij: 975km + (MTB- 250km.) + (Tek-22km)
Avgust: 866km +(MTB- 86km.) + (Tek-7km)
September: 642km +(MTB- 56km.) + (Tek-7km)
Oktober: 655km +(MTB- 243km.) + (Tek-18km)

Ta mesec sem bil pa glede nato da je bil oktober, zelo zagnan. Kajti poleg večjega števila kilometrov na specialki, sem na MTBju prevozil lepo število kilometrov. Praktično kot bi bil sredi sezone. Spet je padlo nekaj krasnih turc, in upam da bo še kakšna konkretna padla tudi v novembru. Razz Sem pa danes popoldan, v dobri uri že prevozil novih nekaj deset kilometrov. Tako imam letos na specialki, za seboj že več kot 6000 km. Very Happy
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
slavko
osamljeni jezdec


Pridružen/-a: 18.05. 2007, 18:21
Prispevkov: 10243
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2010 14:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po dobrih 6500 kilometrih, zadnje čase ugotavljam, da bo potrebno spomladi malo investirati v specialko. Kajti zadnji zobčenik je precej razsut, morda bi se ga dalo celo bolj zategniti, toda verjetno ga bom menjal. Menjal pa bom tudi verigo, ki je verjetno svoje dala skozi. No če bom v začetku marca začel kolesariti, bom seveda brez težav naredil še kar nekaj sto kilometrov, toda vsekakor bom pred prvimi resnimi turcami, menjal določene dele. Very Happy Skoraj ziher bom nekje ob koncu marca, menjal tudi zavorne obloge. Torej nekje po 7000 ih kilometrih, bom menjal te stvari. Toda ker bo v marcu pa tudi v aprilu še kar nekaj soli in peska na cesti, bom to menjal ko bo spomladansko deževje že dodobra opralo ceste. Cool

Seveda pa bodo vsi deli izključno od Ultegre, in to od novejše. Že ko sem kupoval specialko sem si rekel, da karkoli bom menjal, bo le še boljše.

Mater tale Ultegra mi je res všeč, saj se vse sveti kot špegu. Laughing Še posebno peste so mi všeč, toda zaenkrat novih pač ne potrebujem.

Sicer pa še en krasen filmček o Ultegri: http://vimeo.com/8613681 Very Happy Very Happy

No če ste pogledali celoten filmček, ki res krasno predstavlja kako se menjajo določene zadeve, in kako se prestavlja in nastavlja menjalnik, moram še omeniti razliko med mojo Ultegrino opremo, in to tukaj v filmčku. Kot ste opazili najbolj vidno razliko, so zajle pri novejši Ultegri lepo zakrite na krmilu, medtem ko moja izgleda bolj klasično. Torej če koga ne motijo zajle tako kot pri mojem biciklu, lahko mirno kupi tudi starejšo. Seveda je pa novejša nekaj gramov lažja, pa še lepše izgleda, toda za nas rekrerativce, to nebi smelo igrati pomembne vloge. Mr. Green
_________________
http://www.bicikel.com/sl/samoevidenca/
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Športni kotiček Seznam forumov -> Kolesarski tehnični kotiček Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Naslednja
Stran 10 od 12

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.